2014 - 2015 Dolní Labe - obnova průtočného profilu - regulovaný úsek
Obnova průtočného profilu koryta řeky Labe a zajištění předepsaných plavebních hloubek na labsko-vltavské vodní cestě (LVC). Celkové množství odtěžovaných sedimentů je více než 80.000 m3.
2014 - 2015 Vltava, Vraňany ř.km 11,55 – 17,7 – odstranění nánosů
Odtěžení nánosů z koryta řeky Vltavy v celé zdrž jezu Vraňany v ř.km 11,55 ÷ 17,70 po povodních. Celkem bylo odtěženo 59 800 m3 nánosů.
2012 - 2013 Roudnice nad Labem, protipovodňová ochrana – ochrana náspu severního předmostí
Úprava svahu náspu předmostí, uložení sdělovacích kabelů, pokládka drenážní a bentonitové rohože a pokládka dlažby z lomového kamene.
2013 MVE Roudnice nad Labem
Úprava dna (prohloubení) dna řeky Labe obojživelným dozerem Komatsu v prostoru nátoku a výtoku nově budované malé vodní elektrárny.
2013 Rekonstrukce VTL plynovodu DN 200 Malšovice-Děčín – přechod řeky Labe včetně zatažení shybky
Rekonstrukce úseku VTL plynovodu DN 200 Malšovice-Děčín zahrnující vybudování shybky DN 200 pode dnem řeky Labe. Součástí předmětu díla byl výkop rýhy ve dně řeky Labe pomocí obojživelného dozeru Komatsu, zatažení plynovodního potrubí do vykopané rýhy, zpětné zásypy a konečné úpravy břehových hran včetně těžkého záhozu z lomového kamene a dlažeb z lomového kamene.
2011 - 2012 Labe, zhotovení sjezdů pro dozér, LB + PB pod VD Střekov, ř.km 767,2 - 767,4
Jedná se o zhotovení dvou břehových sjezdů pro dozér Komatsu, který je používán k čištění koryta Labe od dnových sedimentů. Úroveň paty sjezdu je provedena tak, aby se nacházela přibližně v úrovni vodní hladiny při stavu 110 cm na vodočtu v Ústí nad Labem. Konstrukci sjezdů tvoří železobetonová deska tl. 300 mm s železobetonovými žebry, ke kterým jsou připevněny dřevěné pražce. Mezi pražci je provedena čedičová dlažba do betonu. Pražce vystupují nad povrch dlažby tak, aby nedocházelo k jejímu poškozování. V případě potřeby bude možné vyměnit dřevěné pražce, po kterých se stroj pohybuje. V těsné blízkosti nového sjezdu bylo provedeno nové odláždění koryta dlažbou na sucho, s vyklínováním spár kamenivem a vyplnění drnem.
2012 Labe, přístav Děčín – Rozbělesy, zrušení bývalého podjezdu v ochranné hrázi přístavu
Zrušení mostu, který slouží hlavně pro převedení dopravy do areálu firmy Kovošrot GROUP CZ a.s. V minulosti sloužil most pro přemostění vlečky, která je již dávno zavřena.
2012 HB Hodonínka
Úprava vodního toku, který byl nejvíce poškozen povodní v roce 2002.Základním požadavkem je zvednutí nivelety současného prohloubeného dna ve vhodných úsecích na původní kótu vložením balvanitých skluzů se stabilizačními prahy a balvanitých proudů.
2011 Zvýšení kapacity koryta Vltavy v k.ú. Nové Ouholice a Veltrusy
Břehová hrana řeky Vltavy byla posunuta do stávajícího levého břehu, tak aby průtočný profil v upravovaném úseku byl rovnoměrný a odpovídal průtočnému profilu v navazujícím úseku řeky. Úprava břehu byla přizpůsobena 2 plynovodním shybkám a potrubnímu mostu. Pata svahu tvoří plynulou křivku s úrovní 161,20 m n.m. tj. 3,3 m od hladiny 164,50 m n.m., což je hydrostatická hladina jezu Vraňany navržená generelem, na kterou jsou navrhována všechna nová díla v plavebním kanálu a jezové zdrži.
2011 Labe, Ústí n.L., oprava vodního toku - odstranění nánosů ř.km 769,679-787,543
Předmětem této akce bylo odstranění dejekčních kuželů splavenin vzniklých při povodní 08/2011 vlivem extrémních průtoků na níže uvedených tocích doprovázených značným pohybem splavenin. Tyto splaveniny usazené v recipientu- Labe způsobovaly omezení průtočného profilu a zároveň místy zasahovaly až do plavební dráhy. Charakterem byly splaveniny téměř v celém rozsahu hrubé štěrky vymyté povodňovým průtokem. Odstranění nánosů proběhlo na těchto 5 lokalitách: Lokalita Milešovský potok, ř.km 783,53 levý břeh Lokalita Tlučeňský potok, ř.km 773,80 pravý břeh Lokalita Rytina, ř.km 773,21 pravý břeh Lokalita Němčický potok, ř.km 772,54 pravý břeh Lokalita Průčelský (Prudký) potok, ř.km 770,94 pravý břeh
2011 Labe, Neštěmice, oprava dlažeb nad vyústěním Neštěmického potoka ř.km 760,42 – 761,10
Oprava poškozené dlažby břehového opevnění v úseku mezi bývalým přívozem Neštěmice – Svádov a vyústěním z Tonasa.